Publicerad: 2023-01-08

Senast uppdaterad: 2023-05-18

Priser

Den kompletta prislistan för 2023 kan laddas ned: Via denna länk! Pdf, 332.1 kB, öppnas i nytt fönster.

Gästande medlemmar finner information om att flyga tillfälligt med oss här.

Härunder har vi samlat lite exempel på olika priser:

Prova-på-flygning

Du kommer ut till fältet och "hänger" med oss. I mån av tid och plats får du åka med på en kortare flygning. Vi bogserar till 500m och du flyger i ca 15 minuter. Pris: 800 kr

Presentlektion

Vi bokar in en dag och tid åt dig eller anhörig för en flygtur. Skulle vädret ställa till problem hör vi av oss, om inte räkna med flygning. Vi bogserar till 1 000 m och du får en flygtur på ca 20-30min. Pris: 2 500 kr

Mer info om presentlektion här

Äventyrskurs

Vi bokar in en mindre grupp en heldag och du får vara med och flyga i 3 lektioner. Lunch och fika ingår. Skulle du vilja gå vidare med grundskolning räknas flygtiden dig till godo inför pilotcertifikatet.

Mera info om Äventyrskurser här

Företagsevent

Pris på förfrågan. Hör av er till Mer info via denna länk!

Grundskolning

Vanligtvis ca 60 lektioner varav 20st ensam i flygplanet. Minst 15 timmar. Den ungefärliga kostnaden framgår av information finns i detta broschyrmaterial.

Årskostnader efter certifikat

Naturligtvis beror det mycket på hur mycket du flyger. En bra nivå kan vara att räkna med en månadskostnad på mellan 500kr och 1 500kr för din nya hobby.